torsdag 21 april 2016

Jasper Mills

Ledsen att det går så långt mellan varven med mina blogginlägg. Jag har inte haft ork även fast det finns massor att skriva om men här kommer en musikvideo. Nej, det är inte jag som har gjort den.

Vet ni vem Jasper Mills är?

Jag känner inte Jasper Mills men han har spelat in en musikvideo i min kära stad Katrineholm.

Googlar man på Jasper Mills får man av Wikipedia veta att det är ett litet samhälle i Ohio och att det har gett namn till en art av amerikanska narcisser. Finns även en video på en liten pojke som heter Jasper Mils med cerebral förlamning.

Jasper Mills som har spelat in musikvideon ”City Lights” bland annat tillsammans med min son har lyckats fånga Katrineholm när det verkligen lever upp till ”Den sköna lustgården”.Se, lyssna och njut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar